woensdag 27 januari 2016

Tipje van de sluier... Make It Yours, Pimp it !

Dat er héél binnenkort een fantastisch boek uitkomt over de Silhouette Cameo is al lang geen geheim meer. Dat ikzelf, samen met haar, hier het "brein" achter ben, dat is ook al bekend.
Maar, je vraagt je misschien nog af of dit boek iets voor jou is ?

Wel, ik kan alleen maar enthousiast zijn :-) !
Zowel beginners als gevorderden zullen hier zeker de nuttige tips & tricks in vinden! Maar hé, ik zou het boek gewoon op mijn verlanglijstje plaatsen voor de leuke projecten en ideeën die stap voor stap uigelegd worden.

Er zijn meer dan 50 projecten denk ik... (naast een giga duidelijke uitleg van de software).
Ik heb ze eigenlijk nog niet geteld (ja, we zijn nog volop bezig met de laatste projectjes). Gisterenavond knutselde ik aan een doopsuikerdoosje...
Ontwerpen, printen, snijden, ... Een combinatie van een aantal leuke mogelijkheden die deze snijplotter biedt. Het afgewerkte resultaat zie je vast en zeker in het Cameoboek, maar hieronder alvast the making off... Om jullie nog wat nieuwsgieriger te maken !
De "echte" foto's zullen zo mooi zijn, dat weet ik nu al :-) 
De leuke origamivogel werd ontworpen door Ellen die ik leerde kennen op Petit Bazaar, nog zo'n topwijf !


3 opmerkingen:

  1. Het boek staat alvast op mijn verlanglijstje.
    Ik kijk er zoooooo naar uit en hoop dat het aanspoort op mijn cameo meer te gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wanneer komt het nu uit. Ik wil alvast een exemplaar!!

    BeantwoordenVerwijderen