zondag 24 april 2016

Make every day count

Tot voor kort kocht ik 2x per jaar een agenda... Een jaaragenda & een schoolagenda, waarom ? Omdat een agenda (1 jaar) nooit ver genoeg vooruit plant !
Uiteindelijk besliste ik om me een deftig exemplaar aan te schaffen, eentje met een vulling !
Oké, na wat zoekwerk (jeetje die agenda's zijn duur, toch diegene die ik écht mooi vond) kocht ik er een leuke...

Een senior organizer. Niet 100% mijn goesting, maar hé ik pimp die later wel :-) (als ik ooit tijd heb dan)

De vulling was helemaal mijn ding niet. Voor 2016 kreeg ik een afschuwelijke vulling (oké meningen verschillen, dus ik post geen foto), voor 2017 een blanco (dat viel wel mee, ah ja want die kan ik makkelijker pimpen).
In plaats van het uurtje die ik in het weekend aan mezelf wil spenderen te besteden aan het maken van leuke print & cut stickers om de agenda te pimpen besliste ik om toch maar een nieuwe vulling te voorzien. En hoe kan het ook anders ? Ik maakte er zelf eentje !

Vandaag startte ik met de weekdagen (elke dag een blad, ja ik ben een bezige bij en heb meer plaats nodig dan 2 blaadjes per week). Ik hield het vrij simpel, zodat... ja uiteraard, ik die ook nog kan opleuken met stickertjes ! Hoe kan het ook anders.


Voor elke dag voorzag ik een leuk kleurtje !


Omdat ik in een vrijgevige bui ben, kun je hier elke dag apart downloaden (af te printen in schaal naar keuze) OF de printable waarbij je deze meteen voor de senior organizer kunt gaan gebruiken.
Veel plezier ermee...
Hopelijk maak ik snel tijd voor het vervolg :-)


Losse Dagen: https://drive.google.com/open?id=0B-q4OR-lrOUBWVp2dUVWZWk0SkE
Printable Senior Organizer: https://drive.google.com/open?id=0B-q4OR-lrOUBdHQ0X1VidmY4RDQ








Geen opmerkingen:

Een reactie posten