zondag 30 oktober 2016

#amazing #mint

Wie kent de MINT nog niet ? 
Het is een heel leuk, eenvoudig en fantastisch stempeltoestel ! 
Met zijn mooi design en handig formaat staat hij alvast nooit in de weg :-)


Shop de MINT en toebehoren hier !


Wie denkt dat je er weinig mee zal doen is verkeerd... Je kunt echt van alles een keitoffe stempel maken ! Om je geschenken te personaliseren, om de kids te entertainen, om cadeau te geven, ...


Stempelen doe je normaal op papier... Maar zou je er ook op stof mee kunnen stempelen (en wat gebeurt er na een wasbeurt ?) Wel... ik testte het even uit, want ik was er erg benieuwd naar. 
Om eerlijk te zijn, dacht ik dat ik na de wasbeurt geen stempel meer zou kunnen terugvinden... Wat denk jij ?


Ik maakte een leuke cactus stempel en vulde hem met groene inkt 
(ik gebruikte deze stempel reeds voor de enveloppen van de geboortekaartjes en stempelde maar liefst 200 keer zonder bij te vullen, een record me dunkt !)



Na het vullen laat je enkele minuutjes inwerken, en stempel je de overtollige inkt weg. Tot je tevreden bent...

Tijd voor de test !


Euh... Foutje
Ik stempelde (zoals ik op papier zou doen) maar dat gaf niet meteen het gewenste effect.






Aha ! Met wat kracht (lees: ik duwde met al mijn macht) kwam er een fantastische stempel op mijn stuk stof !
Hier was ik erg tevreden mee ! 


Daarna stak ik het in de was (het ging op 40° mee in de was), en daarna in de droogkast. Geen kort handwasje dus, maar gewoon bij de rest van de was !
En dit kwam er terug uit ! Je ziet duidelijk een kleurverschil (al is het op de foto iets duidelijker dan in het echt). Maar... het staat er nog op ! En daar ben ik erg tevreden mee !



Koop hem NU !
Voor de leuke prijs van € 125 (ipv € 149,99) en gebruik de code MINT10 om nog eens 10% korting te krijgen op alle mint toebehoren !








Geen opmerkingen:

Een reactie posten