vrijdag 13 januari 2017

I've got your back


Er bestaan heel wat leuke motieven in flexfolie, maar eerlijk...
Ik zou helemaal niet weten wat ik daarmee moet maken ?!
Hier en daar zie ik soms eens iets leuks passeren, maar eigenlijk weinig, hebben jullie ook geen inspiratie ?
Na wat denken en zoeken kwam ik al gauw tot de conclusie dat het vooral belangrijk is een niet zo'n groot oppervlak te willen drukken in de motiefflex.



Ik ging aan de slag met de camouflageflex, dit keer voor manlief.
De olijfgroene t-shirt paste hier perfect bij.

   


Vooraleer ik tot de effectieve uitvoering ging, maakte ik een zo goed mogelijke digitale voorstelling. Hoe dat moet, zie je hier.

Wil je dit patroon ook ? Download hem deze week nog gratis ! 


Make it Yours !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten