zondag 23 april 2017

Silhouette Blogtour - Feest

Het kan niet anders, of je zag het al... De Silhouette Blogtour is aan een tweede editie bezig, en deze keer valt er zelfs een cadeaubon te winnen... (lees onderaan hoe je kan meedoen)


Het thema feest is altijd van toepassing... althans dat dacht ik. Maar hier zijn in deze periode wel weinig feestjes: geen verjaardagen in onze kroost, geen communies/lentefeesten, geen trouwfeest,... 

Gelukkig werd Dax wel op enkele feestjes gevraagd en maakte ik hiervoor een leuk cadeautje ! 
Mijn kids zijn dol op glittertattoo's (ja mijn boys! iemand drukte me ooit op het hart dat glitters ook echt kunnen voor jongens, en dus laat ik ze begaan).

Zowel een vriendinnetje als een vriendje van zijn klas werden 5 jaar en op basis van hun uitnodiging (Frozen & Minions) maakten we keitoffe glittertattoo's !
























Met wat leuke glitters, huidlijm & een penselenset is het cadeautje compleet ! De restjes vinyl van het pellen smeet ik niet weg, maar gebruikte ik om de verpakking te pimpen ! 

Mijn boys wilden ook wat tattoo's, maar wegens gebrek aan tijd (shame on me) greep ik snel naar een voorgesneden sjabloon met dino's, ook leuk toch?!





Wel, al dat leuke gerief vind je gewoon hier
En de snijbestanden... die drop ik voor jullie in de facebookgroep "Silhouettebloggers België"

Laat je ook inspireren door mijn mede- (en meer ervaren) bloggers ! Hun creaties zijn werkelijk stuk voor stuk fantastisch ! 


Last but not least...
Er valt een waardebon van €50 te winnen bij de keileuke webshop van .... (tromgeroffel) MEZELF ! Feeërieke

Waag je kans door: 
1. Like onze pagina's
2. Deel het wedstrijdbericht openbaar (zie facebookgroep Silhouettebloggers België)
3. Like het wedstrijdbericht zodat we zien dat je deelneemt

Geen opmerkingen:

Een reactie posten