vrijdag 12 mei 2017

Die pet is COOL

De Trucker Caps zijn Vintage en HIP ! Deze zomer zijn ze een echte must-have... 
Ik hou van de monochrome petten en ga in de Black & White stijl voor een coole pet, want Dax en Nox vinden alles tegenwoordig cool. Herkenbaar ? Da's cool hé mama ! 

Wil je graag een blanco pet kopen, doe dat snel HIER


Het snijbestandje is de FREEBIE van deze week... 

Monochrome is cool, en het werd dus zwarte flexfolie. Je hebt echt maar een klein stukje nodig, ideaal voor restverwerking dus.

Voor wie geen pers heeft, geen paniek. Met je ouderwetse strijkijzer en een steelpannetje doe je dit ook !



Het centreren van je applicatie is niet moeilijk, aangezien de pet een middenlijn heeft. Geen ingewikkeld positioneringsmiddelen nodig dus !



Mijn teflonvel hangt vast met supersterke magneetjes, zo hoef ik deze niet vast te houden (anders lukt dit echt niet met de losse hand zonder brandplekken)


Omdat ik geen pettenpers bezit, maak ik dus gebruik van mijn gewone pers. 
Ik sluit de pers niet (al zou het ook op die manier kunnen met een blik of pannetje tussen) maar hou een (leeg) conservenblik tussen de pet en de bovenplaat en oefen handmatige druk uit. Zo kan ik wat heen en weer rollen en hoppa ! 



De pet wordt meteen aangedaan en gaat mee naar school, hoe cool is dat ? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten