vrijdag 19 mei 2017

Fuse meets Minc



De 2 laatste toestellen die ik kocht waren de Minc & de Fuse.
Met de Mr. Minc zet je tonerinkt (laserprinter) om in folie en met Mme Fuse smelt je plastiek.
Ik besloot beide te gebruiken om leuke shakers te maken voor de kids. Deze kunnen straks als bagagelabels of rugzaklabels dienen, shake that thing ! 

Ik koos 2 leuke kant en klare tags. Oké dat was een beetje lui; ik kon dit heus met de Print & Cut functie gesneden hebben met mijn beste vriend de Cameo, maar hé het moet niet altijd moeilijk zijn.
Ik personaliseerde ze wel met hun naam, ik sneed deze uit vinyl en kleefde ze op de tags.


Hoppa ! Snel even door de Minc en de tags kregen een prachtig laagje folie ! Ik koos voor teal, prachtige kleur !


Daarna legde ik de tag tussen 2 laagjes plastiek. Deze clear sheets zijn super handig in gebruik ! 



Met de lat die je standaard bij de Fuse krijgt gaat het "fusen" echt easy ! 
De mat kocht ik erbij, en ik vind dit een echte aanwinst ! Met een makkelijke houder voor je hete Fuse, en erg handige lijnen op de siliconemat kun je je werkje 100% perfect afwerken.

Ik vulde de tags op met sequins/pailletten et voilà, mijn kids zijn ongelofelijk trots op hun eigen label ! 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten