vrijdag 30 juni 2017

Work Out

Get fit girl !
Nee, het lukt maar niet. Tijdsgebrek is de grote boosdoener (en ook wel een beetje bekkeninstabiliteit - post zwangerschapsissue)
Ik startte begin dit jaar terug met lopen, en had snel de 5km te pakken, maar helaas door een voetblessure moest ik enkele weken stoppen en daarna speelde mijn bekken me parten en ja... nu laat ik het weer hangen, geen tijd, geen tijd, wat een excuus !

Maar hé, ik heb wel heel wat sportkledij in de kast en dat is best makkelijk om te werken ook, dus maakte ik mezelf nog een work out - tank top.








I love navy blue, en de combi met fluo flexfolie maakt het plaatje af !
Het snijbestand kun je HIER gewoon gratis downloaden.

1 opmerking:

  1. Same here... Ging terug lopen na men zwangerschap (dochter is intussen 3,5) maar kreeg ook last van men heup. Het komt ook steeds terug, dus loopschoenen weer de kast in, cameo aangeschaft en dan kom je helemaal de deur niet meer uit 😂

    BeantwoordenVerwijderen