woensdag 29 juni 2016

Ik 4 mijn verjaardag

Ondanks dat Dax pas jarig is op 23 augustus mocht hij reeds zijn verjaardag in de klas vieren.

Zijn kenteken in de klas "de vis" wordt voor een allerlaatste keer gesneden uit vinyl. Pellen die handel !
 Met een handige pelhaak of scherpe pincet is dit een makkie.
 Whoppa, wat transferfolie en we kunnen de sticker gaan kleven.
(dit ministukje transferfolie gebruikte ik voor alle 30 potjes)


 Blub, blub, visjes à volonté
 Ik liet de Cameo wat sketchwerk verrichten en daarna de visjes uitsnijden (voorzien van een gaatje voor een touwtje). Zo kon er nog een leuk labeltje aan de potjes.

Bij de geavanceerde snij-instellingen kun je makkelijk instellen wat hij moet sketchen en snijden. Of je kunt dit ook manueel gaan instellen bij de standaard snij-instellingen. Vergeet het alvast niet of je sketcht ook de buitenrand van de vis mee (geen ramp), maar als hij je tekst ook begint te snijden heb je wel een probleempje :-)





Et voilà, gevuld met enkele van Dax zijn lievelingsdingen (bosbessen, rozijnen & kerstomaten).











En hij viel met zijn gat in de boter, want hij kreeg ook een verjaardags t-shirt.
Het ontwerpje was in een wip klaar !











 
 
Vergeet niet te spiegelen wanneer je flex of flock gebruikt.








Ik ben fan van de testsnede, zo verpruts ik geen materiaal !
En ohja, ik plaatste mijn testsnede meteen op een andere plaats (ipv linkerbovenhoek) omdat mijn ontwerpje daar stond, en anders verloor ik teveel materiaal als ik de volledige vlaggenlijn moest laten zakken :-)

Ja, op zo'n momenten vind ik mezelf best slim (sorry)



 




FLUO gele flex en een speciale blauwe tint.




 Geen commentaar :-)

















Geen opmerkingen:

Een reactie posten