maandag 22 augustus 2016

Superhelden vieren feest (spiderweb)

De 3 mannen in mijn leven (mijn wederhelft en 2 zonen) zijn allen jarig op 1 maand tijd.
Niet goed voor de bankrekening, maar wel makkelijk als ze samen feest kunnen vieren.
Afgelopen weekend was het zo ver !
Dax werd 4 en Nox wordt in september 2, Dax koos voor een superhelden feestje en mama liet zich volledig gaan (in hoeverre dat hoogzwanger zijnde nog mogelijk was).

Dax zijn favoriete superheld is op dit moment SPIDERMAN, zelfs Nox die nog volop oefent op spreken kent spiderman al. Dus... ja hij wou spinnenwebben kunnen spuiten.

In een wip maakte ik een leuk bestandje (wie wil mag er altijd om vragen).
Ik printe het uit op wit stickerpapier (je kunt stickerpapier kopen die reeds in 4 voorgesneden is, dat is zoooooo handig).
En hupla, ik kocht wat serpentinespray en kleefde er de stickers over.
 
Ik sneed enkele leuke spinnenwibben uit witte vinyl en kleefde deze op een zwarte vuilniszak.
Probeer in het midden te mikken... Of maak je eigen spinnenweb ?
De serpentine werd leeggespoten in een mum van tijd ! 

Ook de kleinste superheld deed mee :-)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten